Brev:
Køre i klapvogn, barnevogn, bil, cykel er yt
16. september 2009
Alder:
7 mdr.
Køre i klapvogn, barnevogn, bil, cykel er yt
Hej Helen
Ja som overskriften siger, så har jeg endnu en udfordring med mine tvillinge drenge på nu 7 måneder. De har aldrig rigtig været super glade for deres barnevogn, men det er blevet lidt bedre med tiden.
De er nu på et stadium hvor der skal ske noget hele tiden og at være hjemme dagen lang bliver for kedeligt for dem, derfor sørger jeg for at komme lidt ud med dem, lade dem ligge på græsset og opleve ting, cykle med dem på vores ladcykel, køre bil samt sidde op i klapvognen. MEN intet er det gider de i længere tid. Det går fint nok de første 10 minutter også har vi ellers balladen. Det begrænser os en del da vi ofte har sagt nej til arrangementer da det lå for "langt" væk. Faktisk har det været sådan siden de var helt små, specielt med at køre bil, det vil de på ingen måder acceptere det, de skriger indtil de blir taget op.
Det gør mig meget frustreret at jeg kke har den form for "frihed" til at kunne køre, cykle eller gå den tur med mine børn - som man normalt ellers høre at børn de elsker??!!
Har du nogen forklaring på hvorfor de reagere på denne måde hver gang?? Jeg sys jeg har prøvet alt, givet dem legetøj med, sutteklud, har givet dem flaske i bilen ind imellem for at få dem til at være rolig, da vi af og til jo skal omkring til familien og på indkøb. Men sutflasken dur heller ikke mere i bilen og man skulle jo ikke mene at de keder sig når de sidder i bil, klapvogn, barnevogn eller cykel for det er netop der der er masser af se på!
Det er ikke fordi vi går eller køre med dem i flere timer, men vil blive glad hvis de bare ville sidde der i 30 min uden skrig og skrål....
Håber virkelig at du kan hjælpe.
Kærlig hilsen
Tvillingmor